Rigtig mange organisationer, bruger i dag – og nyder godt af – Microsoft Office 365 pakken. Desværre har mange svært ved at danne sig et overblik over hvad er det egentlig lige at man kan med det her Office 365, og lige så mange har svært ved at få det implementeret i organisationen, fordi Office 365 ofte ændrer sig og kommer med nye produkter eller ændringer til eksisterende.

De fleste kender brugen af den almindelige Office pakke, og mange har migreret deres Exchange server til Exchange Online, som er en del af Office 365 – men hvad med alle de andre ting der findes i Office 365?

Er du for eksempel en af de glade kunder der bruger Skype For Business – så har du sikkert allerede hørt rygter om, at det skal afløses af det fantastiske Teams, som kan bruges til rigtig mange spændende ting.

Alle Office 365 brugere har oplevet at komme ind på Delve, og den ser spændende ud, men hvad er det egentlig lige Delve er for en størrelse, og hvorfor kan den se alt det indhold, jeg tidligere har arbejdet med?

OneDrive for Business?? Jo – det bliver ret sikkert brugt, men kendes alle funktioner og lækkerheder i det?

Uanset om der snakkes Teams, OneDrive for Business, Delve eller mange af de andre spændende ting, så er en stor del af de systemer, hvor der er dokumenter involveret bygget på SharePoint.

Har du lyst til at høre mere om Office 365 eller SharePoint, så kontakt mig endelig.